joi, 26 septembrie 2013

Hei!

Ce faceti? Eu sunt ok, cu noua mea pasiunea :) una alta mesteresc accesorii :) totul mi se pare superb :D as purta toate accesoriile create de mine, desi sunt la inceput sunt tare entuziasmata de aceasta pasiune.hai sa va povestesc e am patit recent: ei bn am castigat la un concurs, tin sa precizez ca desi m-am inscris la n concursuri nu am castigat niciodata nimic, ei bn a venit si soarele pe strada mea, am castigat :)Ca tot vorbim de concursuri pe pagina mea cu accesorii : bijoux just for you, organizez foarte des concururi cu premii atractive, va invit sa urmariti pagina mea si poate veti avea si voi noroc :) succes Curand voi organiza si una pe blog, asa ca nu mai stati pe ganduri :) urmariti paginile mele si fiti activi va voi rasplati cu siguranta :* P.S link-ul paginii este : https://www.facebook.com/justpink7005?ref=hlsi daca nu ai cont pe facebook nu e problema le voi posta si pe blog :) poate gasesti accesoriul care iti va completa tinuta perfect.O zi minunata va doresc. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu