sâmbătă, 28 septembrie 2013

Colete...colete si iar colete


Buna diminteaza dragii mei :) desi deja m-am apucat de treburile zilnice - in week-end am mult de lucru...prin casa...na...ca o gospodina..mancare curatenie, spalat ( desi spala masina ) ...cam ce se face prin casa zilnic...
Ei bine am zis ca nu pot sa nu va scriu ceva si azi :) chiar daca este week-end :) dupa cum scrie si titlul...voi vorbi despre colete :) nu va fi o discutie plictisitoare :) va fi despre nerabdarea cu care astept eu coletele cu materiale pentru accesoriile handmade :).

Azi e sambata...deci e putin probabil sa vina postasul, dar luni cu siguranta voi primi mult asteptatele mele avize...acele mici detalii care pentru mine sunt foarte importanta :) ma anunta ca am primit ce am comandat...acum astept materialele pentru cateva comenzi de accesorii :).
Va mai aduceti aminte din copilarie perioada Craciunului, sau zilele de nastere cand primeam cadouri frumos impachetate? - Rupeam ambalajul cu o rapiditate de nedescris..doar pentru a vedea continutul misteriosului pachet :) ei bine asa fac eu si acum nu fac un pas in afara oficiului postal si incep sa le desfac si pot sa zic ca ma supar cand le desface altcineva - in cazul in care ma insoteste cineva la posta.
Voi reactionati la fel? Astept cu nerabdare raspunsurile voastre :) va pupic si am fugit la treaba. 

Un week-end minunat va doresc. 

3 comentarii:

  1. Eu fac marea prostie si nj le desfac la posta, ca sa stiu daca am primit ce trebuie sau nu ...

    RăspundețiȘtergere
  2. :) foarte tare :) nu e prostie este normal :D ce crezi k eu astept mult pana ies la usa incep sa trag de scoci :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Hahahahahaha....nici eu nu astept mult...
    Ma dau intr-un colt si il desfac acolo, la posta !
    Pupiiiiiiici !!! :)

    RăspundețiȘtergere