joi, 3 octombrie 2013

Quilling


Hei:) ati auzit de quilling??? Ei bine eu am auzit...nu am nici cea mai mica ideea cu se face...dar mi se pare fascintant...

Zilele trecute cand puneam cateva comenzi la posta am vazut o doamna foarte dragutza ( era in spatele meu la coada interminabila din fata ghiseului numarul 1 ) care incerca sa rezolve mai multe treburi de o data...ei bn ma rugat frumos sa spun persoanelor care urmau sa se aseze la coada ca ea este in spatele meu pana mai rezolva una alta la alt ghiseu...ei bine zis si facut...cand a terminat de rezolvat ce mai avea sa asezat rabdatoarea la coada..in mana avea un plic si o felicitare, nimic neobisnuit...doar acea felicitare...era minunata..nu modelul acela vechi de felicitare lucios...colorat cu mesaje haioase...o felicitare realizata cu aceasta minunatie numita quilling...era superba pur si simplu ma uimit era realizata cu maiestrie..cu tot sufletul pus parca in acele floricele...quilling gifts aici puteti gasi acele lucruri minunate realizate de o persoana oarecare...sincer nu o cunosc..e doar o persoana intalnita in posta...:) care face niste lucruri minunate.


Va pup!

Un comentariu:

  1. Eu pot sa spun ca nu am rabdarea si maiestria acestor artisti, am incercat, insa mi-a pierit repede rabdarea...asa ca am preferat sa raman cu bratarelele prieteniei;))

    RăspundețiȘtergere