vineri, 19 decembrie 2014

Secret Santa 2




Hei :) 

Am revenit :) pot spune sincer ca am o saptamana minunata din anumite puncte de vedere: hai sa va povestesc mai multe: 
luni :) - am primit avizul pentru Secret Santa - cel cu carti :) 
Marti - sotul meu a adus coletul acasa...hi hi hi :) deci a venit mosul pentru prima data :) tot marti am aflat de Standard Shoes - de unde va veni iar Mosul ...dar revin cand ajunge cu detaliile :) si cu cadoul primit.
Miercuri : m-am gadit la noi ideii de accesorii si produse handmade...deci fiti pe faza revin cu chestioare noi :)
Joi : a ajuns coletul de la Secret Santa Handmade :) yuppy :) a fost ceva ce chiar mi-am dorit mereu....pot spune ca ma suprins placut sa vad ca acel cadou a ajuns la mine :) ....acum pun pozik :D 
Telefonul meu are o mica problema : nu are blitz...de aceea sunt dependenta de lumina naturala....dar cum nu mai aveam rabdare sa ies la lumina si am desfacut coletul in varful patului :) 
Asa...si ca sa fie o saptamana minunata : azi cand am deschis mail-ul ...am gasit un mesaj de la Standard Shoes :) in care imi spuneau ca le place articolul meu si ca ma premiaza pentru el :) sa le trimit link-ul perechii de incaltaminte dorita si o voi primii :) deci urmeaza sa vina Mosul si la mine :) se pare ca am fost cuminte anul acesta :*
Deci: in concluzie : Mos Craciun exista!!!

Pupici!!!!


2 comentarii: