marți, 16 decembrie 2014

Feel good cu incaltaminte de la Standard Shoes

Hei fetelor!


Stim bine ca noi fetele iubim pantofii, oricat de multi am avea mereu spunem ca nu avem suficienti, ei bine eu una mereu caut incaltaminte pe internet, iubesc sa ma uit dupa ce se poarta anul acesta, ce e nou in moda si mai ales ce cu ce m-as incalta eu :)....deci haideti sa va arat ce am gasit in seara aceasta :) Sneakers :) si nu numai....ei bine de cand au aparut i-am iubit, anul acesta de Craciun mi-am propus sa imi fac singura cadou si am facut lista urmatoarea :D...nu ma pot opri la o singura pereche si cum preturile sunt accesibile de ce sa nu profit :) 
Lista mea pentru Mos Craciun :

 Stil : Sport
Material exterior : Piele ecologica
Material interior : Sintetic 
Culori disponibile : Negru 
Marimi disponibile : 40 , 41 
Inaltime : Pana la glezna
Talpa : Ortopedic
Inaltime toc : 7-9 cm
Disponibil : stoc
Pret: 55 RON
A doua pereche este ceva mai eleganta :)
Cizme Candice Kaki - recunosc ca nu am purtat culoarea aceasta dar pentru cizmele acestea chiar m-as cumpara ceva sa le asortez, in primul rand imi place ca au talpa lipita nu au tocul separat :) deci putem merge si pe zapada cu ele 
Hai sa va prezint si detaliile despre ele :) 
Stil : Casual

Material exterior : Piele ecologica
Material interior : Sintetic 
Culori disponibile : Kaki 
Marimi disponibile : 39 , 40 
Inaltime : Pana la genunchi

Disponibil : stoc
Pret: 75 RON (Pret final) 
Ce ma bucur este ca au numarul meu 39 :) la celalalt model nu au numarul meu inca pe stoc dar voi urmari site-ul Standard Shoes pentru a vedea cand aduc numarul meu.
Deci fetelor va invit pe acest site, au produse minunate la preturi super accesibile, cu livrare rapida. Deci fetelor nu ezitati sa vizitati site-ul poate gasiti ceva ce va place. 


2 comentarii: