miercuri, 17 decembrie 2014

Secret Santa!





Hei :) 


Nu mai stiu daca va aduceti aminte ca postarile trecute v-am povestit ca m-am inscris la doua proiecte : Secret Santa :) ei bine, hai sa va povestesc cum stau lucrurile in prezent :)
Ei bine sa va amintesc ca m-am inscris la unul cu carti si la unul cu produse handmade :) ei bine cel cu carte a ajuns, dupa ce am vazut pe grup foarte multe persoane care au primit cadourile a ajuns si al meu. 
Mosul meu secret a fost Veronica Budea, am stat cu sufletul la gura de cand am primit avizul pana in momentul in care a ajuns sotul meu acasa cu coletul :) 
Asta continea coletul :) 
Pot recunoaste ca am desfacut prima data ciocolata :) iubesc ciocolata, oricat de mult stiu ca ingrasa nu ma pot abtine, apoi am vazut cartea " Greselile Mirandei - Jill Mansell " deja m-am apucat de ea, nu am citi mult dar ca nu prea ma lasa pitica mea :) dar o sa mai prind eu momente libere pentru a putea citi :)
Tot in colet se afla si o carticica de colorat pentru Maya - stiu ca are doar o luna si ca mai dureaza pana va colora dar o voi pastra special pentru ea :) desi recunosc ca ma mananca degetele sa ma apuc de ea :) noroc ca nu am culori hi hi hi deci va ramane pentru Maya.
Alaturi de aceste lucruri am primiti si cateva ganduri minunate, iti multumesc tare mult Secret Santa :)
Pe viitor voi avea grija sa ma inscris deoarece iubesc proiectele de genul acesta <3. App multumesc Alexandra Ali  pentru invitatie :* :* :* 

2 comentarii:

  1. O...ce frumooos ! Foarte instructiv si dulce darul primit de la Secret Santa !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iubesc ciocolata, este un viciu dulce pe care nu il pot lasa :)

    RăspundețiȘtergere