luni, 9 februarie 2015

Farmec - Dizolvant



Hei, ce faceti dragelor?

Eu ca de obicei, profit de timpul liber pentru a mai scrie cate ceva :)
Azi vreau sa va spun despre un produs fara care eu una nu as putea rezista
"Farmec - Dizolvant pentru lac de unghii"
Recunosc imi lipsesc unghiile false, unghiile cu tips, acele unghii dragutze, carora nu le duceam grija ca sare oja, sau ca daca bag mana in apa prea mult timp se duce culoarea de pe unghii.
Dar sincer va spun ca acest dizolvant ma face oarecum sa trec usor peste acest dor :)
Mereu mi-a placut sa am unghiile in culori ciudate :) - ba mov, ba verzi, portocalii, negre, sau cu sclipici.
Stim foarte bine ca e foarte greu sa cureti unghiile dupa ce ai ales sa le faci cu oja cu sclipici sau cine stie ce culoare trasnita :) - eu una stiu asta foarte bine :) 
Recunosc ca am descoperit acest dizolvant cu ajutorul mamei mele - ea la ales de pe raftul magazinului, si credeti-ma ca de atunci il alege mereu :)
Vorba aceea: Mama stie cel mai bine - asa e si in cazul meu.
Am incercat diverse solutii pentru indepartarea lacului de pe unghii dar nici unul nu a dat rezultate asa de bune :). 
Deci este oficial : eu raman la Farmec - Dizolvant pentru lac de unghii 

Multumesc Farmec pentru acest produs minunat :)

P.S. mi-am amintit ma duc sa imi fac unghiile mov <3
Revin cu poze si cu un review pentru oja mea iubita :)


Pupici


2 comentarii: