vineri, 20 februarie 2015

Razboi


Lupta cu masina de cusut


Inca de mic copil ma fascinat acel tacanit facut de vechea masina de cusut a mamei mele, de fiecare data cand lucra mama mea la ea ma asezam comod langa ea si priveam fascitanta cum coase diverse chestii.
De cand stau acasa i-am tot spus mamei mele sa ma invete si pe mine sa cos...nu de alta am o mica intentie sa fac papioane, ei bine ieri sa intamplat minunea:d
Ma apuc eu pana sa vina mama acasa si o montez...eu viteaza - in gandul meu misuna dorinta de a reusi singura ..bineinteles ca nu a fost asa deoarece cand a trebuit sa pun ata..m-am blocat ca nu stiam unde se pune aceasta - mentionez ca masina mamei este model vechi...si pe deasupra si manuala :)
In fine, vine mama acasa, imi pune ata unde trebuie, si azi a inceput razboiul:)
Ma asez frumos pe scaunel, cum mi-a explicat mama, si ma pregatesc sa fac saculetul mult dorit ( va explic imediat si va si arat - promit )
Incerc prima data....dar dezastru total :(. am stricat o bucata frumoasa de material si numai saculet nu a iesit...nu va arat ce a iesit :d, iau o alta bucata de material si inainte de toate beau o gura zdravana de cafea si ma apuc de cusut :
Saculetul verde este cel in cauza :) pana la urma a iesit :) si de acum pot spune cu mandrie ca stiu sa cos la masina, si ma pot apuca de papioane.

Pupici!

2 comentarii:

  1. Anonim a introdus un nou comentariu privind postarea dvs. "Razboi":

    Ai timp nu gluma ...esti o mamica norocoasa cu cel mai cuminte copil din univers ?felicitari ...asteptam si noi retete cum sa facem si altceva pe langa alaptat si stat cu bebe .Mult succes in ceea ce faci sunt foarte frumoase accesoriile

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate nu stiu de ce nu imi apare comentariu tau, dar imi place enorm sa fiu activa, sa nu uit tot ce faceam inainte sa apara Maya, deci dap sunt destul de activa si pitica e foarte cuminte

      Ștergere