duminică, 8 februarie 2015

Genti handmade



Hei :)


Ce faceti?
 Eu sunt bine, acasa...asa ca de week-end, un pic trista...ca sa reintors zapada :(...urasc frigul :(
Dar chiar nu are sens sa vorbesc despre asta, pana la urma e normal e abia februarie nu??
Dupa cum spune si titlul azi vreau sa va vorbesc despre o noua pasiune :)
Genti handmade din hartie : Pana sa vine Maya pe lume m-am apucat de ele, a inceput ca o provocare si mi-a placut enorm ce a iesit :) dupa ce sa nascut Maya...ei bine timpul meu liber a devenit limitat si am inceput sa ma impart intre,,,mancare, curatenie, avut grija de pitica si handmade :) totusi am decis sa nu renunt la aceasta pasiune deoarece o fac cu mare placere si mai ales imi place enorm sa mesteresc :)
Dar cum spunea : genti din hartie :D, nu stiu cati dintre voi stiu ca am o sora : Danutza Dana , cu ea am inceput o colaborare destul de interesanta : Danutza's Bags ( cu ocazia asta va invit sa dati un like paginii ) asa cum spuneam...am decis sa facem genti handmade din hartie, hai sa va arat cateva modele





Ce parere aveti? Mie imi plac enorm...chiar nu ma asteptam sa ne iasa asa frumoase :), voi fetelor ati purta o asemenea gentuta?
Se poate realiza si pe alte culori, cu ciuciurasi agatati la fermoar,  in diverse marimi totul in functie de preferintele voastre.
Recunosc ca eu rar gasesc ceva sa imi faca placere sa folosesc, mai ales in materie de genti, dar acestea chiar imi plac enorm.
Deci fetelor va astept parerile :)


Pupici!!!
P.S. daca va place ce gasiti pe aceasta pagina puteti da "follow me on bloglovin"



4 comentarii: