vineri, 24 aprilie 2015

Provocare

Buna dragile mele, incep acest articol cu o promisiune: de azi, nu voi mai considera ca ce fac alte persoane este usor, deoarece nu este asa.
Acum ceva vreme consideram ca, papioanele se fac usor, in mintea mea era ceva de genu: e o fundita ce poate fi asa greu?
Ei bine este, pentru o persoana fara experienta ca mine, in arta papioanelor, este destul de dificil sa faci "fundita" perfecta.
Imi plac provocarile si de aceea am acceptat pentru a treia oara provocarea lansata de Alexandra Ali cu tema primavara si sarbatorile Pascale.

De data aceasta avem de realizat ceva ce are legatura cu florile, fluturii, iepurasul de paste si trebuie sa fie in 3 sau mai multe lucruri in functie de marimea lor;
Cum eu mesteresc lucruri mici: cercei, bratari, coliere..etc, coletul meu va cuprinde mai multe lucruri mititele care sper sa fie pe placul destanatarei;
Pentru cei ce nu stiu despre ce provocari vorbesc, aveti aici si aici cele doua proiecte finalizate deja.
Desi sunt in criza de timp, am ales sa fac ceva nou - ceva ce nu am facut pana acum.
Cand am auzit despre ce este vorba, am avut o mie de idei, dar usor, usor au disparut, ajungand sa cred ca nimic nu este perfect pentru persoana respectiva, mai ales ca imi doresc din suflet sa ii placa si sa le poarte.
Hai sa va arat ce am facut :

O brosa din fetru, aceasta este a doua incercare deoarece prima nu a fost foarte reusita, 
Am folosit culorile preferate de persoana care va primi coletul.
Al doilea produs este o clama de par, verde :)

Sper sa o foloseasca cu drag, mai ales ca am vazut ca are parul destul de lung.
Voi mai adauga cateva produse mititele coletului, pentru a respecta cerinta cu numarul de produse, care sincer va spun o respectam oricum ca imi place sa fac diverse suprize :).
Va multumesc ca sunteti alaturi de mine, ca ma sustinteti in ceea ce fac atat aici cat si pe facebook.
Pentru a evita sa fiu haotica voi incerca sa postez de trei o pe saptamana, trei zile diferite. Ma gandeam la luni, miercuri si vineri, daca voi aveti alte propuneri va astept cu mare drag.
Ce parere aveti de cele doua produse? 

Pupici

La sfarsit va voi arata cum arata coletul complet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu