sâmbătă, 27 decembrie 2014

Primi fulgi de nea




Ninge....


Primi fulgi nea vine cu o noua promotie pe Sheinside , pot recunoaste ca nu mi-a placut niciodata iarna, nu imi place frigul si cu siguranta urasc umezeala si zapada. 
Pot recunoaste ca mi-am facut un obicei sa urmaresc pagina Sheinside unde am descoperit o noua promotie :) 
Hooded Sweatshirts Sale!

Sweatshirts Want To Be Your Sweetheart!

Extra US$5 OVER US$48!

Code:sweatshirt5

Extra US$15 OVER US$98!

Foarte interesanta promotie :) pe mine una ma atragere consider ca trebuie profitat de ocazie mai ales ca e valabila pana in ianuarie :) 
Daca tot vorbim de hainutze hai sa va arat ce as purta eu in noaptea dintre ani <3 
Imi place foarte mult tinuta asta :) 
iubesc bluza aceasta <3
Si imi place la fel de mult aceast hanorac :) mereu mi-au placut hainele sport deci mereu ma voi uita dupa hanorace, tricouri si multe altele :) 

Va doresc un an nou minunat si nu uitati profitati de ofertele Sheinside au preturi uimitoare si produse superbe:* 

2 comentarii:

  1. Ce oferta buna !! Iar cele alese de tine sunt super practice, frumoase si utile. ..! :)
    Am intrat si eu pe site...au o gramada de produse frumoase !
    Pupiiici !!! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place sa port haine sport cand este frig :), asa ma pot cuibari linistita.

      Ștergere