joi, 16 aprilie 2015

Better than ever


Surprise!

Big Sale For Tassel Items ,Original Tribal Apparels and Bags!

Up to 40% OFF! Code:reduce 32 Ends:Apr/23

Get Your Perfect Summer Looks From Sheinside!

Better Than Ever! Seize the chance! here: Better Than Ever!


Reduceri, yuppy

Hei dragilor, o noua reducere la Sheinside.
Din ce in ce mai mult imi plac hainutele lor, sunt de calitate si foarte comode.
Recent am descoperit ca imi plac bluzele transparente :), imi place aceea combinatie sexy intre negru si alb sau crem.
Este ideala pentru plaja, mai ales ca incepe sa se incalzeasca afara.
Pret : 12.67$

Sincer va spun, am innebunit cu rochitele lor, imi plac la nebunie, desi nu cred ca as reusi sa gasesc una pentru mine fara sa probez.
Pretul aceste rochite este de 20.33$
Si oficial m-am indragostit de acesta bluza - sa ii spunem asa.
Imi plac franjurile si mai ales combinatie de albastru cu alb plus ca au bretele subtiri exact pe gustul meu.
Pret: 12.83
Dragile mele va invit cu mare drag pe Sheinside , veti gasi super promotii si hainute pe gustul tuturor.

Pupici.





4 comentarii:

  1. Mereu ma uit pe SheInside, dar nu m-am incumetat sa fac comanda pana acum :D
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Sa stii ca asa este. Au produse chiar frumoasa, mai ramane sa testez calitatea

      Ștergere