miercuri, 28 ianuarie 2015

Nivea - BB-Cream


Hmmm..Nivea

Din cate imi aduc eu aminte stiu aceasta marca de cand sunt copil, mi-a placut mereu crema de maini si mai ales cum miroase, de fiecare data cand simt acest miros imi aduce aminte de copilarie.
Daca tot vorbim de Nivea hai sa va arat un produs din mica mea colectie: 
"Nivea BB Cream" de cand am vazut produsul pentru prima data la televizor mi-am dorit si eu unu :D  ei bine zis si facut: am ajuns in magazin mi-am cumparat unu 
Asa arata produsul meu : 
Este ideal pentru tenul meu, imi place enorm ca este cremos, ca se intinde uniform si acopera foarte bine 
Recipientul are 50ml, si pretul este de 25 de lei.
Eu una il ador, il folosesc cu drag si cu siguranta il voi folosi si in viitor.
Voua va duce aminte de copilarie produsele Nivea? Ce parere aveti despre ele? 

Pupici 

2 comentarii:

  1. Ooo....ce super arata !!! :)
    O idee extraordinara si este intr-o varianta foarte buna , cantitate si pret !
    Nu folosesc asa ceva dar ma gandesc sa incerc si eu ! ;)
    Pupici, scumpa mea !

    RăspundețiȘtergere