luni, 5 ianuarie 2015

New Year



Hei :)

Dupa cum bine stim a mai trecut un an, e ciudat dar mi se pare ca timpul trece din ce in ce mai repede, parca ar zbura...acum e zi acum e noapte...si parca acum e iar dimineata.
Cum ati petrecut trecerea dintre ani? Eu am stat cu pitica mea la televizor pana a invins oboseala:(.
Daca tot vorbim de trecerea timpului hai sa va vorbesc despre noua promotie de la Sheinside

Mi se pare foarte tare, sa cumperi un produs si pe al doilea sa platesti doar jumatate din pret :), eu m-am uitat peste noile produse si bineinteles ca am gasit si ceva ce imi place:) 
Imi place enorm aceasta rochie, mi se pare extradorinara si imi place cum este croita <3, 
Cred ca v-ati dat seama ca imi plac hainele cu spatele gol, cum este si aceasta rochie 
Imi place la nebunie aceasta fundita sunt sigura ca se aseaza minunat pe corp :), imi place foarte mult desi nu as putea purta niciodata haine cu spatele gol :(.
Si inca ceva ce mi-a atras atentia imi place combinatia alb-negru 
Deci fetelor profitati de oferta. 
Pupici 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu