sâmbătă, 10 ianuarie 2015

Stelute



Stelutze....proiectele mele 


Stiti stelutzele acestea?? Ei bine, pe mine m-au fascinat de cand le-am vazut am crezut ca tare dificile de facut...dar am constat ca nu sunt :)
Daca tot vorbim de stelutze si proiecte...hai sa va spun ceva: sincer imi pare rau ca nu imi mai aduc aminte unde am vazut postata prima data ideea :( as vrea sa ii spun ca ma alatur proiectului lui, desi al ei era legat de carti, al meu este legat de ce imi doresc sa realizez in acest an: 
Deci: am facut 12 stelutze, toate sunt acceasi culoare :( dar fiecare are scrie pe ea ceva ce imi doresc sa fac acest an: 
Nu sunt prea egale...sau uniforme...dar seamna a stelutze ceea ca ma face mandra de mine, in fine revenim, am scrie pe ele 12 lucruri diferite pe care vreau sa le realizez in acest an.
Am zis sa fac lucrurile mai interesante pentru mine: asa ca nu am sa scriu ce anume scrie pe fiecare steluta, dar va garantez ca am scris ceva.
Proiectul meu se deruleaza cam asa, in fecare luna voi extrage cate o steluta, va voi spune ce scrie pe ea si din ziua aceea voi incepe sa fac tot posibilul sa o duc la bun sfarsit 
Pentr asta am realizat o cutiuta unde sa le pun 

Luna urmatoare voi posta in ce stadiu sunt cu steluta extrasa anterior dar si ce scrie in urmatoare steluta.
Voi desemna ziua de extragere data de 10 a fiecarei luni, nu voi trisa, si voi face absolut tot posibilul sa respect fiecare proiect si sa ii acord atentia cuvenita.
Voi ce planuri aveti pentru acest an?
App am adaugat bloglovin ca modalitate de urmarire a postarilor mele, daca vrei puteti sa ma urmariti si asa. 
P.S. Prima stelutza pentru luna ianuarie este : 
Sa cresc numarul cititorul pe blog.
Deci...pe 10 februarie va voi povesti cum a mers aceasta "tema" sa ii spun asa. 




11 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc :*, abia astept sa vad ce idei aveti si voi, ce doriti sa realizati anul acesta

      Ștergere
  2. Cat ai muncit la ele nici nu vreau sa ma gandesc.Sunt tare frumoase.Sa dea Domnul sa iti indeplinesti toate visele.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa stii ca nu e asa de greu de facut :d spre uimirea mea <3, merci tare mult

    RăspundețiȘtergere
  4. E bine sa ai un plan binedefinit pentru 2015. MULT SUCCES. Ai toate sansele sa realizezi ceea ce ti-ai porpus pentru ca esti o persoana ambitoasa si harnicuta. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-a placut ideea de stelute inca de cand am auzit prima data de ea, pe grupul nostru. Sunt interesante, nu asa greu de realizat si poti face ziua cuiva mai frumoasa, poate chiar a noastra.

    Cu planul pe 2015 e cam greu la mine, nu mi-am propus decat sa citesc, restul pe parcurs. Sa ti se indeplineasca toate dorintele scrise pe stelute! Pupici la fete :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, sper din suflet :) ar fi un an plin de realizari daca le duc la bun sfarsit :)

      Ștergere
  6. Mult succes in realizarea tuturor proiectelor! :)

    RăspundețiȘtergere