sâmbătă, 24 ianuarie 2015

Schwarzkopf


Vrei un par cu volum: Alege Taft Instant Volume Powder


Ce faceti fetelor,  pot recunoaste ca azi am chef de scris :) si m-am gandit sa va vorbesc despre unul din produsul meu preferat pentru par :) 
Daca un pic mai devreme am vorbit despre culoarea parului meu acum vreau sa va vorbesc despre ceea ce folosesc eu cand vreau sa dau un pic de volum parului meu.
Sunt genul de persoana care are un par drept si lipsit de volum, recunosc ca folosesc diferite produse care ar trebui sa ofere volum parului dar nu prea se intampla asta :(, insa am descoperit ceva ce chiar imi place si are efect.
Mi-a povestit o prietena despre el, sau mai bine spus ea : Este o pudra pentru volum de la Schwarzkopf - Taft Instant Volume Powder 

Recipientul are10g, presupun ca spuneti ca este destul de mic, si costa 16 lei, sau ceva de genu, chiar nu mai tin minte - pot recunoaste ca atunci cand doresc ceva nu prea ma uit cat costa, o pun in cos si gata ;D 
Mod de utilizare : Se pune o cantitate mica in palma se freaca putin varfurile degetelor si se aplica la radacina.
Imi place la el ca dupa un timp daca masezi radacinile volumul reapare. 
Recunosc ca o folosesc destul de rar :) in mare parte imi tin parul strans in coada deoarece este mai practic dar atunci cand il folosesc se cunoaste diferenta.

Pupici 


2 comentarii:

  1. Oooo....ce interesant ! Multumeeeeeesc, draga mea Alinuta!
    Si eu am probleme cu volumul parului, dar acum i-am gasit leac !:)
    Pupici, draga mea ! :*

    RăspundețiȘtergere