luni, 27 aprilie 2015

Happy labour day

Happy Labour Day!

Get your perfect Holiday look from Sheinside!

Spend $46  Take OFF 32% Code:labour32

Spend $96  Take OFF 34% Code:labour34

Spend $186 Take OFF 38% Code:labour38

Dont Miss it!

Ends:May/3 here: Happy Labour Day!'


Hei, se apropie cu pasi repezi luna mai. O luna foarte speciala pentru mine si plina de bucurii.
Cei de la Sheinside au considerat o buna oportunitate pentru o noua promotie. Ea este speciala pentru Ziua Munci, dar eu voi considera ca este special gandita pentru mine, de ziua mea. :)
Hai sa va arat ce minunatii au la promotie cu ocazia aceasta.
Stiti deja ca am innebunit cu rochitele lor :).
17.83$ super pret :).
Mereu m-au fascinat acest gen de bluza, desi silueta nu ma ajuta...o fata poate visa nu?
Si nu in ultimul rand, tricourile cu mesaje, au fost, sunt si vor fi mereu in trend.

Lista poate continua, deoarece au produse super, la super preturi.
Daca vrei sa te simti speciala de Ziua Muncii intra pe Sheinside si vei gasi ceva pe gustul tau,

Pupici



2 comentarii:

  1. Da...niste promotii de imi raman si mie ochii pe ele !!!
    Superbe toatae, atat rochita, cat bluzita alba dar tricoul !!! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dap, imi place tricoul <3 si in general cele de genul acesta :)

      Ștergere