duminică, 1 februarie 2015

Parfumuri :)




Apa de parfum Love Potin

Hei :) 

Deci acest parfum ma fermecat :) bineinteles are o aroma dulce cum imi place mie :)
Imi place enorm de mult sticluta este extrem de interesanta, are 50ml si se gaseste la Oriflame
L-am descoperit de curand pe cand un prieten ii cumpara prietenei lui acest parfum drept cadou :) bineinteles cand am descoperit ca este dulce am zis ca trebuie sa il am drept urmare imediat ce am luat legatura cu reprezentantul meu Oriflame si l-am comandat, am stat cu sufletul la gura pana a ajuns si abia asteptam sa intru in posesia lui :) zi si facut :d a ajuns comanda mult asteptata si bineinteles dintre toate produsele doar acesta ma interesat
Are o aroma dulce, care persista destul de mult si sticluta este foarte frumoasa :) si interesanta :d

Pot recunoaste ca mereu mi-au placut parfumurile dulci ma atrag aceste parfumuri enorm de mult

Fetelor ce tipuri de prafumuri folositi? Dulci, fresh sau tari?
Chiar m-ar place sa aud parerile voastre legate de parfumuri :) 
Si apropo legat de tema : ce parfumuri imi recomandati?

Pupici




2 comentarii:

  1. Ehe...draga mea...imi plac mult de tot parfumurile dulci, dar si cele fructate sau fresh ! :)
    Pupici ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi am amintit recent de un parfum care ma fermecat...cand voi ajunge sa il achizitionez voi vorbi despre el promit. Pupici

      Ștergere