sâmbătă, 21 februarie 2015

Life is beautiful

Hei, azi este sambata :), pentru mine ca de obicei week-end-ul este extrem de aglomerat...azi nu a fost nici o exceptie :)
A inceput cu un drum neplanificat la piata :) - de unde nu m-am putut intoarce fara o oja pentru mine, a continuat cu prajituri :) am facut biscuiti, am gasit o reteta si a trebuit sa o incerc :)
Apoi dupa un gratar in familie, si am fugit in oras pentru a ridica un premiu :)
L-am castigat pe data de 8 februarie :) pe pagina BeautyInsider, vreau sa va spun ca persoana respectiva este minunata, nu am vorbit foarte multe dar mi-a lasat aceasta impresie :)
Acesta este premiul castigat.
Va spun sincer produsele sunt super, Lotiunea miroase exceptional, abia astept sa o folosesc :), oja...deja mi-am facut unghiile 

:D, masca de fata ma intrigat de cand am vazut-o, fardul este un albastru foarte frumos abia astept sa il folosesc, iar lumanarea are un miros foarte placut :)
Promit ca revin cu impresii imediat ce le voi folosi :)
Azi mi-am propus sa fac destul de multe lucruri :)...totusi nu stiu cate imi vor mai reusi acum:
mai am in plan: sa termin de impletit la o geanta, si sa citesc :), sper sa reusesc si cu toate astea sa ma culc si la o ora rezonabila.

Voi cum ati petrecut ziua de sambata ?

Pupici 

P.S. Va invit sa urmariti blogul Beautyinsider, este superb, mie una imi place.
Daca va place ce gasiti pe aceasta pagina, un Follow me on Bloglovin sau Follow by Email va, va ajuta sa fiti la curent cu postarile mele. 





8 comentarii:

  1. ce frumos, sa le folosesti cu drag... eu am fost si sunt bolnavioara , asa ca am stat in casa :)
    Pupicei

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari inca o data, draga mea! Sunt curioasa cum se comporta fardul de la Too Faced. Sa ne impartasesti feedbackul tau! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place culoare unghiilor! Arata foarte, foarte bine si este genul meu de lac.

    ♥♥♥

    http://culore.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dap, si mie imi place <3 dar trebuie sa imi iau si eu una turcoaz...se vede super bine pe unghiile tale

      Ștergere
  4. Felicitari pentru premiul castigat !
    Iar nuanta iti vine foarte bine pe unghii ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place la nebunie <3, mi-am mai luat unele...urmeaza un articol zilele astea :)

      Ștergere