duminică, 1 februarie 2015

Avon natural hair care



Color Moisture 


Ce faceti? Cum a fost ziua voastra?
Eu am prajiturit azi :) iubesc sa bucataresc cum spun eu :D 
Mai tineti minte postarea mea anterioare despre Syoss? Ce in care va spuneam ca din blond natural am ajuns la saten aluna :)...deci mai nou folosesc produse pentru par vopsit 
In ultima mea comanda de la Avon am inclus si o masca de par pentru par vopsit 
Pot sa recunosc ca nu prea folosesc produse de par de la Avon, am un tip de par mai ciudat :( si unele produse nu ma avantajeaza, dar nu si aceasta...chiar face ce promite :)
In primul rand are un miros super, si este foarte fina ca textura si imi lasa parul moale si usor de pieptanat si aranjat.

Nu stiu exact de ce am impresia dar toate produsele lor pentru par au cam acceasi miros
Ma uimit la acest produs ca si a doua zi parul meu a mai mirosit frumos, rar mi se intampla acest lucru
Acesta masca se poate achizitiona la set in valoare de 29.99 lei din noua brosura Avon 

Dragele mele voi ce produse folositi pentru par?

Pupici




2 comentarii:

  1. Pentru par folosesc produse din gama Garnier, atat samponul, balsamul cat si masca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) eu inca testez..parul meu este ciudat, rar gasesc ceva sa imi placa <3. Pupici

      Ștergere