miercuri, 18 februarie 2015

Cercei



Hei, ce faceti?
Eu sunt happy :) hai sa va spun de ce :)
Pe la 00.00 am, primit un mesaj in care eram anuntata ca am castigat un voucher :)
Nu va pot spune cat de fericita am fost...deci am inceput ziua minunat :)
Azi vreau sa va vorbesc despre cercei :), nu orice cercei...unii castigati ( nu sunt genul care castiga de fel...dar cand o fac ma bucur ca un copil )
Tind sa cred ca niciodata nu voi avea suficienti cercei...hmm am foarte multi, fie facuti de mine, fie cumparati...nu ma pot abtine :)
Pe acestia i-am castigat, sunt superbi :) m-au innebunit de cand i-am vazut si i-am vrut de atunci, a fost dragoste la prima vedere...hi hi hi...dragoste...inimioare,...<3
Vreau sa multumesc persoanei minunate care ia facut Irina , ( daca dati click pe nume ajungeti pe pagina ei - drept va spun va invit...are niste produse minunate )
Nu o cunosc personal...dar sunt sigura ca este o persoane super :)
Deci...uitati minunatii cercei <3

Va invit pe pagina ei...merita :) sunt minunate produsele, si sincer va spun ma bucur enorm ca aceste minunatii au ajuns la mine :)
Pupici draga Irina, si nu uitati daca doriti sa vizitati pagina ei click aici.

Pupici 

2 comentarii:

  1. Multumesc frumos! Ma bucur enorm ca iti plac :)
    Poate de acum o sa stea norocul mai mult pe langa tine :P Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper din suflet :) desi recunosc ca am avut o saptamana norocoasa :) o sa revin cu inca2 articole despre produse castigate :)

      Ștergere