joi, 19 februarie 2015

Wolf Jewelries



Ce faceti fetelor?
Hei, eu sunt fericita, nu stiu cum se face dar visele chiar se implinesc: hai sa va spun o mica poveste: recent am vazut printr-o revista aceasta poza: 

Incep sa ii povestec sotului meu despre aceasta bratara cu mentiunea ca vreau si eu una cadou de ziua mea ( 2 mai ), ma apuc sa caut pe diverse site-uri si cand vad pretul...imi sta inima :(, si m-am gandit : mai bine mai pun pe langa astia si imi cumpar un apara Nikon ( aici ) 
Urmatoarea zi, vad un concurs unde premiul consta intr-un voucher in valuare de 100 pe site-ul Wolf Jewelries - unde va spun sincer au niste produse minunate, intru pe site si gasesc bratarica aceasta: 
Vreau sa va spun ca parca a fost gandita pentru mine :) - doar are roz si mov :)
Ma inscriu eu la concurs.. cu slabe speranta ca voi castiga dar cu o mare dorinta de a avea aceasta bratara :), i-am arata si sotului site-ul spunandu-i foarte clar ca eu vreau bratara de pe acest site de ziua mea.
Pe data de 17.02 sunt contactata de administratorul site-ului sa imi spuna ca am castigat voucherul, era 23:30 si eu tot nu puteam dormi de bucurie :), am stabilit toate detaliile pentru a intra in posesia premiului, si pe 18.02 am intrat in posesia minunatei bratari 

Vroiam sa ii fac poza de aseara...dar nu ar fi iesit asa frumoasa la lumina becului :)
Bratarica a costat 90 ron, si am primit cadou aceasta bratara :) pentru a valorifica complet voucherul castigat
Vreau sa va spun sincer ca desi nu il cunosteam de domnul Andrei Petre - parca el ma cunostea, sau imi citea gandurile deoarece sunt innebunita dupa acest gen de bratari, le zic eu bratari fixe :)
Nu va pot exprima in cuvinte cat de fericita sunt pentru cele doua bratarici alea mele.
Fetelor va spun sincer : daca doriti o bratara speciala pentru voi sau cineva drag nu ezitati si intrati pe site-ul Wolf Jewelries, bratarile sunt placate cu argint 925 - si sunt absolut minunate, iar persoana care administreaza site-ul va raspunde la absolut orice intrebare.
In concluzie...eu voi reveni pe acest site, abia astept sa imi achizitionez urmatoarea bratara.
Multumesc tare mult Aniela Deby pentru acel concurs minunat si multumesc domnul Andrei Petre ( Wolf Jeweries ) pentru aceste doua bratari superbe :)

Pupici 
Si nu uitati : vizitati macar o data acest site cand doriti sa faceti un cadou cuiva.



6 comentarii:

  1. Ce ma bucur pentru tine !!! :)
    Sa le folosesti cu mult drag ! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci iubita mea, imi place la nebunie, si abia astept sa imi iau una :)

      Ștergere
  2. Vaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii cat sunt de frumoooooooooooooase! Sa le folosesti cu mult draaaaaaaaaaaaaaaaaag <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt foarte frumoase,asemeni sufletului tau!sa le porti cu drag! Tare mult m-am bucurat cand am intrat pe pagina Anielei si am vazut ca tu esti castigatoare!

    RăspundețiȘtergere