duminică, 1 februarie 2015

B.U. Candy love



Candy love

Hei fetelor, ce mai faceti?
Eu am avut o zi in care m-am gandit la ce produse am folosit in ianuarie :) si ce mi-a ramas in minte un deodorant spray de la B.U. - Candy Love

Mereu mi-au placut aromele dulci, m-au atras de cand ma stiu, drept urmare mereu imi cumpar deodorante sau parfumuri dulci, foarte rar aleg ceva fresh 
In fine, hai sa va povestesc ce impresie mi-a lasat acest deodorant : pentru inceput miroare a bomboane <3, yammy persista destul de mult timp, deci din punctul acesta de vedere este ideal iar pretul este accesibil...Asa ca din punctul meu de vedere este deodorantul spray ideal :)
Pot sa recunosc ca de atunci il tot folosesc, si de fiecare data cand ajung la cumparaturi zic sa incerc si alta combinatie dar tot la acesta revin :)

Deci fetelor voua ce arome va plac??

Pupici


2 comentarii:

  1. Hahahahahaha...ce haioasa esti !!! Asa patesc si eu cand " ma lipesc" d un produs ce imi place ,ult de tot !!!
    Imi plac produsele dulci, fresh dar si florale, in special vara ! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. hi hi hi ma bucur k nu sunt singura <3

    RăspundețiȘtergere