sâmbătă, 12 octombrie 2013

Lipseste ceva...dar ce??





Capitolul 2


Dupa tragicul accident cand Ely credea ca viata ei se schimbase total, acel accident care credea ca ii rapise o persoana destul de draga, viata ei isi intrase in normal, ii mergea bine la munca, logodnicul ei era mai dragastos ca niciodata, totul era bine, dar totusi ii lipsea ceva...
Zi de zi avea acelasi traseu spre casa si de fiecare data tresarea cand trecea pe langa locul accidentului, copacul era rup nu mai era decat o parte din trunchi la locul faptei, dar totusi ea isi amintea totul parca s-ar fi intamplat ieri. Mereu asculta aceeasi melodie, o asculta pe repeat, si nu se putea satura de ea, se visa acolo pur si simplu dansand bachata cu EL...dar totul era in imaginatia ei, fie se visa dansand fie sa gandea la problemele zilnice...in orice situatie ea era cu castile in urechi, parul prins in coada de cal si cu obisuita ei geaca de piele neagra - anotimpul incepea sa dea semne de schimbare, venise toamna si usor usor o urma si iarna.
Ingandurata ajunge la trecerea de pietoni, asteapta sa i se dea prioritate pentru a putea continua drumul spre casa, doua masini ii daduse prioritate,  aproape trecuse strada cand un sofer vitezoman franeaza bruc, Ely se pregateste sa il apostrofeze dar se razgandeste in ultimul minut si isi continua drumul. 
O data ajunsa pe partea cealalta a trotuarului scoate telefonului pentru a schimba melodia dar pana la urma se decide sa o mai asculte o data, ..la un moment dat in fata ei se opreste cineva, da sa ocoleasca persoana respectiva, dar aceasta o apuca de mana.
Ely isi scoate castile sa vada cine a trezit-o din visare, cand observa ca in fata ei se afla EL.Acesta ii da drumul la mana in momentul in care este sigur ca si-a dat seama cine este. 
Ely il saluta, inca uimita ca li s-au intersectat drumurile, s-au pupat timid pe obraz de parca abia s-au cunoscut, de parca se iubeau in secret,.... au inceput sa vorbeasa de una alta, ia explicat ce sa intamplat cu accidentul si de ce actele lui era in masina, usor usor stanjeneala trece
Pana la urma EL o invita pe Ely la o cafea, ea accepta cu o singura conditie..sa fie intr-un loc public, undeva unde sa fie lume in jur.
Dupa ce ajung la o cafenea din apropiere si ospatarul le aduce cafelele EL o intreaba, de ce ai vrut intr-un loc public, iti este frica de mine? 
Ely rosinduse ii spune, nu normal ca nu imi este frica de tine, imi este frica de mine, de sentimentele mele si de reactia mea.
Adica, intreaba EL, ce reactie nu inteleg, cum sa iti fie frica de tine insuti,
Ely, sta putin pe ganduri si ii spune..cand sa intamplat accidentul am crezut ca ai patit ceva si totul era gri, cand am primit telefonul tau,  a reaparut culoare in jurul meu, apoi ai disparut iar, acum ma inviti la cafea..te joci cu mine, totul langa tine e un carusel de sentimente contradictorii...acum imi zici ca ma iubesti acum zici ca nu intelegi ce vreau sa zic, imi este frica ca voi ajunge sa te iubesc, si nu va fi reciproc, imi este frica de iluzii desarte, imi este frica ca acum esti langa mine si peste doua minute esti in pat langa EA.
Ce sa inteleg din toate astea??/
Ajuta-ma sa imi dau seama ce simti, azi este aici bei cafea cu mine si imi faci propuneri indecente...si seara dormi langa EA.
Brusc Ely cade pe ganduri...si il intreaba: Ce face EA?
El ii raspunde sec: este bine, cu munca, dar totusi nu esti tu, nu zambeste ca tine, nu intelege glumele meu ca tine, si cand ii mai zic sefa de la data entry..nu intelege la ce ma refer...asa realizez ca nu esti tu.
Timpul parca zbura cand era langa EL, parca traia o alta viata...una unde se simtea bine dar totusi nu se simtea in siguranta..nu simtea siguranta cu care era obisnuita, se simtea iubita, se simtea adorata...dar lipsea ceva, cum din viata ei normala ii parea ca lipseste aceea scanteie, asa ii lipsea si aici ceva, doar ca in acel moment stia ca ii lipseste ceva mai important decat de obicei...
Cu gandul la astea isi termina cafea si se ridica sa plece, EL incearca sa o opreasca  dar ea ii zice sa o uite, sa o lase in pace...ce a fost candva a fost frumos dar va ramane atat..o poveste frumoasa, ii mai zice ca prefera siguranta pe care o gaseste alaturi de logodnicul ei si pleaca.

P.S. Voi ce ati fi facut? Ce ati fi ales??? Siguranta sau o poveste de dragoste cu final necunoscut? 

XOXO


Un comentariu:

  1. :X Sincera sa fiu, as face la fel ca Ely, decat sa alkeg o viata cu un final necunoscut, mai bine aleg siguranta si fericirea alaturi de logodnicul meu:X:X:X

    RăspundețiȘtergere