miercuri, 5 noiembrie 2014

Ziua recunostintei!!!

O sarbatoare care inca nu am preluat-o inca dar pe care americanii o respecta in fiecare an,
Pierzand timpul pe net am descoperit un site cu super promotii speciale pentru aceasta zi si nu numai, haideti sa va spun cate ceva despre aceasta promotie si sincer ce as purta eu <3 
hainute dragutze , eu nu sunt genul care poarta rochitze dar sincer in aceasta oferta chiar am gasit ceva ce mi-ar placea cu siguranta si m-as simti foarte bine in ea: 
Imi place si ca lungime si ca este neagra :)
dar mai este ceva ce mi-a ramas in minte <3 este o bluza care sincer ar merge genial la blugi voi ce parere aveti? 
Acum astept parerea voastra, si va rog din suflet d-ati clic pe hainutze dragutza sau pe una din poze si lasati deschis un minut, va rog mult de tot, ar insemna enorm pentru mine.

:* 
P.S. Nu uitati :) Thanksgiving este o sarbatoare a americanilor dar asta nu ne opreste sa facem cumparaturi :) Profitati de reduceri si inca ceva daca folositi codul pretg25 mai primiti o reducere de 25% care se aplica la valoarea totala a comenzi. :* :* :* 


2 comentarii:

  1. Wow....ce de superoferte au ei !!!
    Foarte dragute hainutele selectate de tine. Atat rochita cat si pulovarul !
    Mie mi-a place aceasta rochie, in primul rand ca este alba ( nu prea port negru, nu-mi place ) : http://www.sheinside.com/White-Long-Sleeve-V-Neck-Bodycon-Dress-p-185696-cat-1727.html .
    Dar mi-a mai placut si acesta rochie, ca este rosie : http://www.sheinside.com/Red-V-Neck-Long-Sleeve-Slim-Bodycon-Dress-p-186217-cat-1727.html .
    Am dat click pe toate cuvintele subliniate....!
    Bafta , draga mea !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt faine, ador rochiile, am intrat pe site, sper sa te ajute.Pupici!

    RăspundețiȘtergere