sâmbătă, 24 ianuarie 2015

A new look, a new color - Syoss



Buna, 

Ce faceti? Eu sunt bine, incantata de noua mea schimbare de look. Nu stiu cate dintre voi stiti care este culoarea mea naturala : ei bine este blond, un blond destul de ciudat in vreo 3 nuante, si pot spune sincer ca niciodata nu m-a placut asta, mereu am incercat sa schimb acest aspect :), azi pot spune ca am gasit culoare care a reusit sa ma faca cu adevarat fericita : Saten Aluna 5-8 de la Syoss

Hai sa va spun ce imi place la ea, si mai ales cum de am ajuns sa indragesc aceasta nuanta: 
  • ei bine imi place in primul rand faptul ca pe langa faptul ca este saten are o usoara reflexie de roscat - mereu am vrut sa ma fac roscata dar imi este teama 
  • imi place faptul ca recipientul oxidantuluil este special facut pentru a putea amesteca si culoarea si pentru a te putea vopsi cu ea, si cum eu ma fac acasa de fiecare data este foarte practica.
  • Si pot spune sincer nu curge, si culoarea rezista destul de mult, inclusiv luciul sau.
Acum hai sa va arat cu a iesit :D 
Imi cer scuze pentru poza ..nu a iesit tocmai bine :( dar se cunoaste..imi pare rau ca nu am si una cu nuanta mea naturala sa vedeti diferenta,
Am achizitionat produsul din hipermarketul Cora la pretul de 17.49ron
Eu am nevoie de doua cutii, dar sincer se merita.


Voi ce culoare aveti la par? Ati folosit pana acum produse Syoss? Cum va intelegeti cu ele? 


2 comentarii:

  1. Ooooo...ai iesit foarte frumoasa si culoare este deosebita ! :)
    Eu am culoarea parului saten. Nu am folosit produse Syoss, dar am auzit pareri pozitive despre aceste produse.
    Pupici, draga mea ! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu o iubesc, nu as renunta la ea niciodata <3 imi place ca are nuante de roscat

      Ștergere