duminică, 29 martie 2015

Niciodata suficienti pantofi

Hello :)
Oare putem spune vreodata ca avem suficienti pantofi?
Eu mereu ma plang ca nu am cu ce sa ma incalt cand plec pe undeva...dar desi am destul de multe perechi mereu sunt in cautare de alte si alte modele...deci mai multe perechi :))
dEpurtat.ro cred ca ati auzit deja, eu una il stiu de ceva vreme dar abia acum mi-am facut suficient timp ca sa vad ce produse au...si bineinteles am gasit produse pe placul meu.
Cum balerinii sunt un Must Have - acestia sincer imi plac enorm 
Daca dati click pe poza veti ajunge pe pagina unde ii veti gasi, deci va invit sa vizitati site-ul lor.
Ii veti gasi la minunatul pret de 39ron, si marimile sunt de la 36-40 deci sunt pentru fiecare dintre noi.
Cum se apropie vara - iar eu una iubesc sa port sandale, cu talpa joasa si nu numai vreau sa va arat cateva minunatii gasite pe acest site <3


Pretul acestor sandale este de 19Ron, imi plac la nebunie sandalele de acest tip, imi place sa imi simt piciorul liber.
Si cum niciodata nu strica putina tapla la incaltaminte, aceste plaforme imi plac enorm.
Daca v-am atras atentia va invit pe site-ul dEpurtat, veti gasi cu siguranta ceva pe gustul vostru.

Pentru a fi redirectionat pe site-ul dEpurtat,ro este suficient un simplu click pe orice poza sau pe banner-ul situat putin mai jos.


Pupici


8 comentarii:

  1. Da, sunt extraordinare toate perechile, dar din pacate nu gasesc si numarul meu, adica 42 !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hmmm nu se stie :), poate candva va aduce, promit sa te tin la curent :*, Multumesc pentru vizita

      Ștergere
    2. A...m-as bucura sa fie incaltaminte cu nr.42.
      Multumesc, scumpa mea !
      Pupici ! :) :*

      Ștergere
  2. Cat de frumoasa este ultima pereche si sunt si ieftini,deci cu siguranta voi intra pe site sa vad si alte modele. :-) Multumim pentru pont ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dap, merita vizitat, sunt foarte multe modele pe toate gusturile :),

      Ștergere
  3. mie imi plac pentru ca sunt foarte estetici, la moda, si la un pret minuscul

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dap, sunt super <3 o sa intru sa vad poate imi iau niste sandalute <3 ca doar vine vara

      Ștergere
  4. mie imi plac pentru ca sunt foarte estetici, la moda, si la un pret minuscul

    RăspundețiȘtergere