marți, 28 aprilie 2015

De azi sunt profi


Cand m-am apucat de handmade mi-am dorit cartile de vizita perfecte. 
Din diverse motive nu am ajuns sa imi comand unele, dar sincer va spun mereu si mereu ma uitam la acelasi site :) Tipo Media.
Daca scrii pe google : carti de vizita cu motive florale vei gasi aceste minunatii si multe altele.

Am visat la ele de cand am inceput sa confectionez accesorii, mi le-am dorit enorm si azi sunt ale mele.
Curand am vazut la o prietena o poza cu cartile ei de vizita, si am intrebat-o unde le-a facut, dupa ce mi-a explicat am luat legatura cu Aniela Deby si ma inscris in campanie.
Cand mi-a spus despre aceasta minunata campanie chiar nu stiam ca ea vorbeste despre site-ul Tipo Media, site-ul unde aveam acel model minunat.
Cand mi-a spus sa imi aleg modelul dorit eram indecisa, imi ramasese gandul la acest model si nu stiam daca il gasesc si aici.
Recunosc ca uitasem site-ul unde le vazusem de aceea ma uitam dupa alt model.
Azi ma sunat curierul sa imi spuna ca are un colet si ca ajunge in 10 minute. Au fost cele mai lungi 10 minute din lume pentru ca nu imi aminteam daca am comadat ceva, sau daca e vreun premiu care ar trebui sa ajunga.
Cand a ajuns la poarta am semnat repede si am luat pachetelul minune, cand am vazut continutul am inceput sa sar de bucurie prin casa deoarece am primit cartile de vizita mult visate.
Deci: de acum sunt profi si asta cu ajutorul Tipo Media si Aniela Deby.
Recomand cu mare caldura Tipo Media.



4 comentarii:

  1. Felicitaaaari!! ^_^
    Pentru vechiul blog mi-am facut singura cartile de vizita, iar cele noi (pentru noul blog) sunt si ele aproape gata :D

    Pupici!
    http://madebyirinar.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooo bv :), eu mi le-am dorit tare mult pe astea, le aratam chiar prietenelor ca sa vada ce carti de vizita imi voi face :). acum ca le am nu imi vine sa cred.

      Ștergere
  2. Te felicit draga mea !
    Ma bucur din tot sufletul !!! :* <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saru mana <3 le iubesc pe bune.
      Cine a zis ca daca iti doresti ceva cu tot sufletul primesti acel ceva, a avut dreptate
      Pupici

      Ștergere