vineri, 1 mai 2015

April

Am vazut acest gen de postare pe un blog si sincer va spun mi-a placut ideea. Daca urmariti diverse beauty bloggers veti vedea ca au acele postari cu produse folosite si terminate luna respectiva. Eu nu voi vorbi despre produse cosmetice, voi vorbi despre momente speciale si diverse lucuri care imi plac sau mi-au placut luna aceasta.
Voi incepe cu oja - Orkide nr 610

Nu voi vorbi despre ea, o poza este suficient :).
Un alt lucru care mi-a placut este faptul ca am incercat lucruri noi : - fundite de par 

Si brose din fetru

Desi iubesc provocarile, dar imi este frica sa incerc lucruri noi :).
Mi-a placut la rochita de la botezul Mayei - desi a fost neagra mi-a placut modul in care se aseaza pe mine, si ca este destul de finut realizata.
Tot in aceasta luna mi-am achizitionat produse noi pentru accesorii - desi chiar nu stiu cand voi reusi sa mesteresc cate ceva.

Am acceptat cea de-a treia initiativa a Alexandrei la proiectele cu teme diverse - am uitat sa fac poza inainte sa trimit coletul. 
Am reusit sa imi cumpar un ajutor de nadejde la mesterit 

Tot in aprilie am castigat trei concursuri, doua pe blog si unu la Nesquik.
Multumesc Deyutza's Blog

Multumesc All that beauty things
Si pentru ca stau la curte am norocul sa ma bucur de parfumul liliacului proaspat inforit.

Mult doritele carti de vizita.
Si o foarte buna prietena stie ca sunt innebunita dupa ghiozdane si gentute, asa ca mi-a facut doua cadou :*.

Si nu in ultimul rand vremea de afara, am profitat ca a fost frumos si am iesit in parc, m-am plimbat cat am putut de mult, am scos pe Maya la plimbarica zilnic si am savurat din plin soarele si vremea calda.

Am avut o luna minunatat, m-am bucurat de fiecare moment in parte si am profitat din plin de vremea de afara.
Daca va placut acest articol, si vreti si pe viitor sa mai gasiti astfel de postari nu ezitati sa imi spuneti.

Profitati de fiecare clipa libera, iesiti la aer, dansati in ploaie, faceti ceva nou.
Asta este tot pentru luna aprilie, sa ii uram bun venit lunii Mai 

Pupici




3 comentarii:

  1. Felicitari pt premiile castigate...sa imi trimiti si mie liliac ....la noi mai dureazaaaaa pana sa infloreasca :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cate bunatati si frumuseti ai tu in articolul de mai sus ! :)
    Ma bucur pentru premiile castigate, pentru gentutele primite, dar si pentru ca ai liliac inflorit in curte.
    O luna mai cu bucurii si realizari sa ai !
    Pupici ! :)

    RăspundețiȘtergere