vineri, 17 octombrie 2014

Buna dimineata



Daca acum ceva vreme mi-ar fi spus cineva ca sunt o persoana caruia ii trec prin cap multe tampenii..nu l-as fi crezut...ei bn de vreo saptamana tot ma gandeam cum sa fac si eu niste pliculete colorate pentru a putea trimite comenzile catre voi cat mai frumos impachetate...:)
Ei bine...am inceput cu drumuri pe la papetarie si am inceput sa imi cumpar una alta....cu toate astea nimic nu arata ca mi-ar fi iesit ceva ok :) mai ales ca uneori mi se pare ca nu am rabdare deloc.
Ieri cand am adunat tot ce aveam nevoie pentru realizarea lor m-am apucat de treaba....usor usor...cu precizie am masurat toate colile si le-am treasat tacticos cu creionul masuri si altele si apoi m-am apucat de taiat...bineinteles inca aveam dubii ca e posibil sa stric foile degeaba :)
Totusi aseara pe la 00.00 am dus la bun sfarsit "operatiunea plicuri colorate"...si ia uitati ce mi-a iesit :) ce ziceti sunt ok?


2 comentarii: