joi, 16 octombrie 2014



Hei 




De azi voi incerca sa fiu mai activa pe blog...l-am facut acum ceva vreme in speranta ca voi posta cat de cat regulat cate ceva nou, pentru inceput voi posta un concurs, are loc pe Facebook Bijoux just for you - pagina mea de accesorii handmade, unde mai nou apar si gentute de hartie :) am reusit sa imi fac timp pentru realizarea lor.
Voi mai posta si mici povestioare, poze cu accesorii realizate de mine...si pe viitor poze cu pitica mea cum imi place mie sa ii spui fetitei mele :) 

Deci fiti pe faza, vor fi chestii destul de interesante zic eu.


Pupici!!!



2 comentarii:

  1. Buna, Alinutaaaaaa !!!!
    Ma bucur nespus de mult ca sunt aici !
    Iti voi fi aproape, pentru ca ador tot ce faci tu !
    Pupici si...sarcina usoaraaa !!! :) :* <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos <3 inseamna enorm pentru mine ca esti alaturi de mine :* :* :*

      Ștergere