luni, 20 octombrie 2014

Cercelusi si bratarele :)

Ce faceti??? Eu sunt....hmmm bine sa spunem asa :) nu am avut nimic 8 luni jumate de sarcina si am acum :( dar asta nu ma poate oprii sa fac ceea ce imi place :D 
      Azi vreau sa va vorbesc despre o persoana speciala :) am cunoscut-o pe facebook si apoi am avut norocul sa o cunosc personal: Numele ei este  Ema Shelter , este speciala deoarece are grija de multe animale...cred ca stim cu toti ca nu e usor sa ai grija de un animal...si cand spun grija ma refer in adevaratul sens al cuvantului nu doar dat de mancare....stiti ca include vaccinari, deparazitari, cotete aprovizionate si asezate sa nu le fie frig etc...ei bine ea pe langa asta sa gandit sa ofere persoanelor care o ajuta ( sponsorizeaza ) o mica atentie cu ocazia sarbatorilor....si asa am intrat si eu in povestea asta :) A vazut pe pagina mea : Bijoux just for you cercelusi si bratarele si sa gandit sa comanda 100 de perechi de cercei si 100 de bratarele reglabile...ei bn zis si facut :)
   Acum pot sa spun cu bucurie in suflet ca e cea mai mare comanda pe care am preluat-o de cand ma ocup de asa ceva....iubesc sa fac accesorii si asta ma ajuta sa trec de probleme si stari de spirit mai ciudate.
    Am confectionat pentru cercelusi suporturi speciale :) am considerat ca o data ce vor ajunge cadou pentru cineva nu arata frumos dati pur si simplu :) deci acesta este noul suport de cercelusi...pentru aceasta comanda minunata 
si bineinteles ca m-am apucat si de bratarele colorate cu charm-uri animalute <3 imediat ce sunt gata revin cu o poza :)


Pupici!! 

2 comentarii:

  1. A...asa deeeeeeeeci !!!! Pentru aceasta doamna ai aceasta comanda mare !!! Ce frumoooooos !!!
    Frumos gestul care il face aceasta doamna, atat cu ingrijitul animalutelor dar si cu dorinta de a darui acesti cercelusi si aceste bratarici ! :) :* ;)
    Iti doresc sarcina linistita in continuare si...putere de munca in continuare !!!
    Pupiiiici !!!! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dap, foarte frumos :* saru mana sper sa se termine cat mai repede ( ma refer la durata sarcinii ) ma oftic ca obosesc repede repede :((

      Ștergere