joi, 7 mai 2015

Bow tie

Papioane - un accesorii cu clasa.


Dacă apariţiai lui datează din secolul al XVII-lea si avea o cu totul alta semnificaţie fata de cea din ziua de azi, papionul a devenit un must have al acestui secol.
Am început sa îmi doresc din ce în ce mai mult sa îmi pun creativitatea la încercare si sa îmi doresc sa fac tot mai multe lucruri handmade.
Iniţial mi-am propus sa mă limitez doar la cercei, brăţari si coliere, acum îmi doresc sa depăşesc aceasta faza.
Vreau sa vad care îmi este limita, dar va spun de acum, nu sunt genială la pictat :).
Voi posta pe viitor papioanele mele.
Acum exersez pe fundiţe de par si broşe pentru gentute.
Mi-am dorit de mult sa încerc acest lucru, dar mi-a fost frica se vor supra celelalte fete care fac deja papioane.
Ştiu este o tară liberă unde toate putem tot ce vrem, dar oarecum mă simţeam vinovată deoarece aveam o prietenă care deja făcea papioane de multă vreme.
M-am gandit totuşi ca nu fac rău nimănui, si dacă o prietenă de-a mea ar dori sa facă accesorii eu as încuraja-o fără sa mă supăr pe ea.
Am început cu cateva fundiţe de par dar promit ca trec si la papioane cat de curand. 
M-am apucat sa caut materiale cat mai atractive pentru a face lucruri minunate.
Momentan exersez pe materialele avute prin casa ca atunci cand le voi posta sa fie perfecte.
Va invit sa urmăriti pagina mea Bijoux just for you cat si blogul meu pentru a fi la curent cu încercările mele în materie de handmade.



Pupici.


2 comentarii:

  1. Draga mea, iti doresc multa bafta in continuare !
    Faci lucruri foarte frumoase, minunate, si deosebite ! :)
    Pupici si ai incredere in tine, poti sa faci si papioane si orice altceva iti propui sa faci !
    Te pup si te imbratisez cu mult drag !!! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum astfel de vorbe prind curaj sa incerc orice imi trece prin cap, iti multumesc draga mea ca imi spui astfel de cuvinte minunate :*

      Ștergere