miercuri, 13 mai 2015

Vine vara

Hei, ce faceti dragilor? Eu am ajuns la concluzia ca niciodata nu am suficienti pantofi.
Candva v-am vorbi despre Standard Shoes, va spuneam cate produse minunate au, cati pantofi superbi au, numai buni de purtat peste tot.
Cum sunt mai mult adepta adidasilor, azi vreau sa va arat ce minunatii am gasit acum :
In primul rand au niste minunatii de adidasi <3, nu ai cum sa nu iti placa.

Aceste minunatii ii gasiti la super pretul de 119Ron.
Pentru ca sunt absolut sigura ca printre voi sunt si persoane care iubesc pantofii cu toc.
Eu am gasit ceva ce mi-a atras atentia, si vreau sa vi arat si voua:
Mi se par wow, dar recunosc ca mereu am avut ceva aparte pentru pantofii cu toc si cu talpa rosie, dau o nota mai apare.
Si cum sunt absolut sigura ca numeni nu poate purta doar pantofi cu toc sau adidasi, am vazut si niste balerini care mi-au placut la nebunie.
Sunt foarte colorati si costa doar 29Ron, ii poti asorta la mai multe tinute, deci sunt ideali pentru aceasta vreme calda.

Va invit cu mare drag pe Standard Shoes pentru ca sunt absolut sigura ca veti gasi ceva pe gustul dumneavoastra.

Pupici.



3 comentarii:

  1. Wow....ce frumosi sunt toti !!!!
    Adidasii sunt foarte simpatici, pantofii cu toc sunt dementiali !!!!
    Super incaltaminte !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi plac la nebunie cei cu toc, dar eu nu pot merge pe toc asa subtire :(. da, au produse wow, imi plac toate, e tare greu sa alegi :)

      Ștergere
  2. Very beautiful!
    http://priscillaeliodoro.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere