miercuri, 28 ianuarie 2015

Cu Sheinside



Love is in the air....


Hei, ce faceti? Stim cu totii ca se apropie Valentine's day :), o sarbatoarea pentru toti indragostiti :) in aceasta zi dorim cu totii sa fim alaturi de persoana iubita.
Sheinside aduce in ajutorul nostru o noua promotie :)
Cu rochii superbe pentru noi, sa fim speciale pentru persoane dragi. Recunosc nu sunt genul de persoana care poarta rochii, nu stiu un motiv sigur dar ma imbrac foarte rar in ele:) totusi nu pot sa mint ca sunt unele de pe Sheinside care mi-a arat atentia:
Imi place aceasta rochie, este superba <3, cu siguranta as face o exceptie pentru ea si as purta-o :)
Acum ceva timp am facut "cunostita" cu botinele, si recunosc m-am indragostit <3, de atunci imi cumpar de cate ori am ocazia si le port pana se rup :)
Dupa cum bine stiti sunt innebunita dupa bratari si imi plac enorm acestea :)
Eu cred ca de Valentine's Day toti ar trebui sa fim alaturi de persoanele dragi, si mai ales sa ne simtim speciale.
Eu cu siguranta voi profita de promotia Sheinside, si imi voi lua ceva pentru a petrece Valentine's Day cu sotul meu. 

Pupici 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu