marți, 12 mai 2015

Review - Stay Matte - Rimmel London


Un fond de ten - Wow


Buna dragile mele, cum am observat ca nu am mai facut de ceva vreme acest timp de postare, am decis ca azi sa vorbesc despre un produs castigat la un giveaway organizat de Allthatbeautythings.co.
O data cu schimbarea anotimpului tenul meu devine brusc plin de pistrui :), daca pe timpul iernii nu se observa pe timpul verii devin mai accentuati, nu stiu exact motivul, dar asta e, nu am ce sa ii fac.
Acum ceva vreme va povesteam de un fond de ten de la Lacura Beauty , nu stiu sa va spun cat costa ca eu l-am primit de la o prietena si la adus din Germania, deci prin urmare nu stiu daca se gasesc si la noi.

Pot sa recunosc ca nu prea folosesc produse Rimmel London din simplu fapt ca nu am ajuns sa le cumpar.
Cand m-am inscris la acel giveaway mi-am dorit foarte mult sa castig premiul 3, sa zic asa, deoarece erau trei premii, dintre care doar acesta avea fondul de ten,
Am primit varianta cu 30ml, dar este absolut suficient, deoarece nu am nevoie de o cantitate foarte mare pentru acoperirea tenului.
In primul rand ce am remarcat este faptul, ca acopera foarte bine, si se intinde foarte uniform.
Cum tenul meu este mixt acest fond de ten, ma ajuta sa nu am acel aspect lucios.
Colorcosmetic - aici il veti gasi la 25ron - pentru a ajunge pe site-ul lor, unde puteti gasi foarte multe produse la promotie click ca in poza de mai jos, si veti ajunge pe un site plin de minunatii.
Va urma sa postez un articol cu make-up of today, dar cand ma va ajuta vremea de afara, ca in prezent e innorat :(.



Deci: in concluzie este un fond de ten foarte bun, pe care il recomand cu mare drag.
Pentru a primit articolele postate de mine, nu uitati sa va abonati.

Pupici!

4 comentarii:

  1. Si eu folosesc produsele Rimmel London si sunt foarte multumita de ele! Produse de calitate la preturi accesibile!
    https://marialuisamatei.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, imi place la nebunie acest fond de ten, cu siguranta imi voi mai lua produse de la ei <3

      Ștergere
  2. Sincera sa fiu, nu prea folosesc fond de ten, am un ten sensibil si cu o piele subtire, cuperozic si chiar mi s-a recomandat sa folosesc un fond de ten.....
    Ma bucur ca te intelegi atat de bine cu fondul de ten de la Rimmel. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu pe timp de vara, dar in rest folosesc, impreuna cu perle <3, pentru mie e combinatia ideala:)

      Ștergere