marți, 5 mai 2015

Rochia perfecta



O petrecere ideala cu Sweetwedding.com


Dragele mele, am trecut cu brio de botezul fetitei mele, dar vreau sa va povestesc despre goana mea dupa rochia perfecta.
Sunt absolut sigura ca la un eveniment special toate dorim complimente si sa intoarcem priviri, nu-i asa?

O data cu venirea caldurii au inceput si sezonul nuntilor si al botezurilor, si cum pe mine ma astepta vreo trei sau patru astfel de ocazii m-am apucat sa caut rochia ideala sau mai bine zis rochiile ideale. In goana mea dupa rochii am gasit un site minunat:Sweetywedding

Vreau sa va arat ce mi-a placut la nebunie, si chiar ma bate gandul sa imi cumpar. 

Imi place enom aceasa culoare, imi place ca nu are umeri deci imi pot atela cu mandrie bronzul perfect, si in caz in care este putin mai racoare imi pot pune un bolero fara sa imi fac griji ca se poate strica ceva.


 Aici veti gasi mai multe modele.

 Mereu mi-a placut culoarea rosie, iar rochiile cu un singur umar le-am considerat mereu chic. Imi plac rochiile lungi deoarece dau o nota de eleganta oricarui eveniment.


Eleganta si misterioasa rochia neagra nu va lipsi niciodata din garderoba unie doamne. Imi place la aceasta rochie partea de jos pentru ca este foarte special realizata. Plus ca are bretelutele foarte finute si scoate in evidenta decolteul.
Cum orice fata cauta rochia de mireasa ideala eu am gasit cateva rochii superbe :


Intrati aici si cu siguranta veti gasi si alte modele minunate

Si ceva foarte frumos - site-ul are o promotie extraordinara: 20% reducere la orice produs.



Va invit cu mare drag pe  http://www.sweetywedding.com/

3 comentarii:

  1. Foarte dragut!!! Superbe!! Trebuie sa recunosc ca rochia rosie este superba!!! Cred ca dintre toate, este preferata mea!!! Te pup si la cat mai multe articole minunate!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E super, imi place si cea verde sau albastru marin <3 e super :)

      Ștergere
  2. Wow...cate rochiteeeeeeeeee....
    Sunt atat de frumoase, incat , daca as avea cu ce mi-as cumpara cate una din fiecare culoare si model !!!! :)
    Cea rosie este extraordinara ! Si mie imi plac rochiile lungi, ma "imbraca" foarte bine si da, dau o eleganta aparte !
    Pupici si spor la rochite ! :)

    RăspundețiȘtergere