duminică, 3 mai 2015

Adio maini uscate - Gloves in a Bottle


Gloves in a Bottle


Inainte de sarbatori, am primit spre testare aceasta crema.
Va spun sincer ca atunci cand am vazut denumirea ma gandeam la o pereche de manusi catifelate intr-o sticla :)).
Cand am ajuns la posta eram tare curioasa sa vad despre ce este vorba si m-am apucat sa desfac coletul inca de la ghiseu.
De cand ma stiu am avut probleme cu mainile uscate, pe timpul verii imi transpira si in rest sunt foarte uscate.
Am testat produsul pana acum si va spun sincer ca aceasta problema sa remediat.
Ideal la aceasta lotiune este faptul ca nu are parfum, grasimi si nu este toxica. Este perfecta pentru maini, fata, picioare si corp.
Lotiunea este ideala si pentru pielea crapata, iritata, descuamata, inrosita, senzatia de mancarime, eczeme,  dermatite, alergii la latex.
Aici veti gasit foarte multe lucruri interesante despre aceasta lotiune minune.
Ceea ce mi se pare super ok pretul - 

1 x Gloves In A Bottle 240ml – 1 lotiune de protectie – 57.50 lei



Tinand contul de faptul ca aceasta lotiune rezolva foarte multe probleme ale pielii nu mi se pare mult 57.50 lei, chiar isi merita banutii, mai ales ca nu au nevoie de o cantitate foarte mare la utilizare.
Va invit sa vizitati site-ul http://glovesinabottle.ro/ pentru a afla cat mai multe informatii despre acest produs. 
Eu voi continua testarea lui si revin cu alte impresii.

Pupici 

10 comentarii:

  1. Este într-adevăr un produs inovator! Îmi doresc să-l achiziționez ... Își merită toți bănuții!
    :*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este super, ma bucur ca am avut noroc sa il testez, cu siguranta il voi recomanda si altor persoane si il voi folosi incontinuare :)

      Ștergere
  2. Eu mereu am mainile uscate, mai ales in zona pielitelor...de regula mi le hidratez foarte bine, insa la cel mai mic contact cu un produs chimic, mi se usuca foarte repede. Nu suport sa port manusi atunci cand fac curatenie :( am sa caut si eu aceasta crema sa vad cum reactioneaza mainile mele la ea. Multumim ptr review! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. off :(, incearca acest produs, poate scapi de aceasta problema :)

      Ștergere
  3. Eu mereu am mainile uscate, mai ales in zona pielitelor...de regula mi le hidratez foarte bine, insa la cel mai mic contact cu un produs chimic, mi se usuca foarte repede. Nu suport sa port manusi atunci cand fac curatenie :( am sa caut si eu aceasta crema sa vad cum reactioneaza mainile mele la ea. Multumim ptr review! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Un produs de calitate care merita incercat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarat, merita, eu ma bucur ca am rezolvat problema mea :)

      Ștergere
  5. mi-ar fi placut sa testez si eu crema asta...insa din pacate nu a mai ajuns la mine,nu stiu motivul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hmm nu stiu ce sa intamplat :(, dar poate la urmatoarele campanii ajung produsele lor si la tine:)

      Ștergere
  6. Super review ! Am citi cu placere si incantare, ca intr-un final exista o crema pentru mainile mele mai delicate, mai cu probleme !!
    Pupiiici, scumpa mea ! :)

    RăspundețiȘtergere