joi, 7 mai 2015

Separeuri glisante


Terase si balcoane


Recent am inceput sa tot caut pe internet diverse lucruri.
Azi m-am trezit cu gandul la separeuri si cat de elegante sunt ele. Posibil ca va vine in minte care e legatura dintre un blog mai mult axat pe beauty si separeuri, ei bine si ele fac parte din beauty, dar la un alt nivel.
Cum vi se pare sa vedeti la o companie birouri elegante separate prin acei pereti de sticla. Va spun sincer mie imi place, se vede foarte frumos iar privelistea poate fi wow.

Am vazut acest tip de inchidere si la un fost loc de munca, dar se gasesc si in alte parti. Azi m-am interest si am gasit unde se pot achizitiona astfel de separeuri glisante.
Cel mai mult imi place sa vad astfel de separeuri la terase, mereu mi-a placut sa vad afara, sa urmaresc oamenii si sa ma uit pe ici pe colo prin saloanele frumos aranjate.
Cum vi se pare sa stati pe timpul verii intr-un local inchis, fara aer doar pentru ca afara ploua? Mie una nu imi place, eu iubesc ploaia, dar mai mult iubesc sa vad cum ploua, dar nu imi place cand trebuie sa imi anulez planurile tocmai din cauza aceasta.
Va spuneam putin mai sus de un site care se ocupa cu separeuri glisante , acesti oameni minunati au facut acest lucru posibil.
Bineinteles ca am avut curiozitatea sa aflu mai multe detalii despre aceste separeuri si vreau sa va spun si voua cate ceva. Ce este interesant la acesti pereti este faptul ca panourile glisante sunt realizate din aluminiu vopsit in camp electrostatic ce ii confera rezistenta la actiunea mecanica si factorii meteoroligici si au un geam securizat sau laminat de 8, 10 sau 12 mm ceea ce o face ideal pentru locuinte sau birouri.
Aceste panouri sunt ideale pentru delimitarea spatiilor sau inchiderea acestora cu pereti de sticla si ghidaje. Au creat sisteme speciale pentru inchiderea foisoarelor, balcoanelor, teraselor si restaurantelor impotriva vremii rea.
Am intrat pe site-ul lor si m-au convins, am vazut balcoane, terase, birouri spatii comerciale si m-au convins. Se vad absolut super, si chiar merita.
Ceva extraordiar este faptul ca totul se realizeaza foarte simplu, ii contactezi le dai cateva informatii si de restul se ocupa ei. Deoarece ei tin foarte mult la clienti lor masuratorile, livrarea si montajul este absolut gratuit, deci un mare plus din partea mea.
Am mai citi pe site-ul lor ca poti plati si in rate fixe, cu cardul de cumparaturi, si cum platile online sunt deja la moda si au devenit din ce in ce mai usoare, acesta este un mare avantaj pentru cumparatori.
In concluzie, de ce sa inchizi definitiv un spatiu care poate este deja destul de mic cand poti apela la aceste separeuri glisante, le comanzi, le primesti gratuiti si beneficizi de spatiu. Daca ai nevoie de intimitate folosesti aceste separeuri, daca ai nevoie de spatiu le strang la un capat si totul este rezovat.
Profitati de aceste informatii pentru a lua o decizie corecta cu privire la spatiul dumneavoatra. 


Un comentariu:

  1. Un articol foarte interesant.
    Am intrat si eu pe site-ul lor si am ramas foarte impresionata, m-ai facut sa visez cu ochii deschisi ! :))
    Pupici , draga mea ! :*

    RăspundețiȘtergere