joi, 7 mai 2015

Handmade - lumea mea


Accesorii handmade 

Acum doi ani m-am apucat de confectionat accesorii handmade, initial pentru mine, dar acum dupa ce m-am perfectionat am inceput sa vand.
Totul a inceput ca un hobby si oarecum ca o curiozitate sa vad care imi sunt limitele.
Am inceput timid cu cateva bratarele cu bile pe sarma memorie pentru bratari, si am ajuns la papioane si multe altele.

Un site foarte drag mie este Gemsale.ro, aici am intrat prima data sa imi caut materialele necesare.
Hai sa va arat cativa pasi pentru realizarea unor produse handmade cu materiale gasite pe site.

Cercei atarnatori cu cristale
Pentru inceput sa facem un necesar:
Taie 6 cm din memory wire, indoaie bucata la o lungime de doua treimi de la un capat, iar la capatul ramas mai lung fa o bucla. Aceasta va fi baza pe care se va realize designul de sarma infasurata.

Pune o margea pe un ac cu cap si fa-i la celalalt capat o bucla cu ajutorul clestelui cu varf rotund. Agata partea de cercel astfel obtinuta de bucla realizata la pasul anterior
Infasoara sarma argintie in jurul structurii principale formate din memory wire. Dupa cateva infasurari adauga o margea pe sarma argintie. 5 margele sunt ok.

 Cerceii tai cu sarma infasurata sunt gata. Cu siguranta acest model de cercei te va inspira sa realizezi mai multe bijuterii fabuloase
Si poza de final cu cercelusii gata

Ceea ce mi-a placut la Gemsale.ro este faptul ca este super aprovizionat. 
Mai jos va voi arata cum cu doar cateva materiale poti realiza un superb pandantiv

Pandativ din sarma cu margele
Pandativul in forma de inima este facut din sarma si margele
Materiale necesare:
– sarma mai groasa  ( 1mm)
– sarma subtire ( 0,3 mm)
– cleste de taiat sarma
– cleste de indoit sarma
– o veriga mica pentru agatarea pandativului
– panglica
Taiem o bucata de 20 cm din sarma groasa:

Indoim sarma la mijloc cu o bucla 

Cu ajutorul clestelui de indoit facem niste spirale in ambele capete ale sarmei

Avem forma finala a pandativului. Acum incepem sa fixam margelele pe pandativ.
Folosim sarma subtire si o infasuram initial astfel

Fixam prima margica

Continuam in acelasi fel, folosind marginile pandativului ca suport, iar margelele sunt fixate si in interiorul pandativului 



Am terminat de umplut pandativul cu margele…. mai urmeaza de fixat veriga de agatat

 Si aceasta este produsul final.

In concluzie Gemsale.ro este un site absolut uimitor, care are absolut tot ce ai nevoie pentru a incepe o mica pasiune. Un magazin online unde poti gasi tot ce ai nevoie de la pietre semipretioase pana la orice fel de margele online frumos colorate
Te invit in lumea mea, o lume creata alaturi de Gemsale, un furnizor de nadejde.






4 comentarii:

  1. Mult succes in activitate si multumim mult pentru ca ne ai dezvaluit din micile tale secrete!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu mare placere, imi place ceea ce fac, plus ca un accesoriu handmade te face sa te simti speciala, mai ales ca e creat special pentru tine.

      Ștergere
  2. Cate lucruri frumoase si deosebite faci !!!
    Bafta multa scumpa mea !!! :)

    RăspundețiȘtergere