joi, 7 mai 2015

Am gasit



Perla Moldovei
Iubesc apa, stiu suna ciudat, cine nu o iubeste? Ei bine pentru mine apa este mai mult decat importanta.
De cand ma stiu sunt precum o ratusca, unde e apa, hop si eu. Totusi azi vreau sa vorbim despre apa potabila.

Am vazut de multe ori stiri la televizor unde spuneau ca anumite localitati au ramas fara apa potabila, ca sa infiltrat cine stie ce si aceasta nu mai poate fi consumata.
Sincer, nu stiu cum as reactiona daca as pati asta vreodata. O pot spune cu mandrie ca ma numar printre persoanele care consuma 2l de apa pe zi.
Vara trecuta consumam mai mult, si asta am realizat atunci cand mi-am cumparat o sticla de apa si am terminat-o in cateva ore.Initial mi sa parut ciudat, cum e posibil sa beau mai mult de doi litri pe zi, dar dupa ce am stat si m-am gandit am considerat normal tinand cont ca era destul de cald afara.
Ati avut vreodata expresia "esti moldovean?" ei bine eu da, si sincer va spun ca ar trebui sa se mandreasca cu asta, deoarece azi am gasit ceva absolut wow si anume Apa Perla Moldovei este o apa ce are ph de 8.8, si o alcalinitate data de tulpina bicarbonatului de sodiu aflat in apa natural.
Se extrage de la 210m adancime din dealurile ce inconjoara localitatea Sascut. Aceasta apa nu este supusa nici unui proces care sa ii modifice alcalinitatea sau compozitia chimica. Apa este filtrata natural prin straturi de nisip, bolovanisuri, argile siltice si nisipoase, pamant vegetal si pietris cu nisip.
Un lucru care ma bucura este concentratia foarte mica de nitriti 0.001 mg/l si cea de nitrati 0.6mg/l, consider asta un lucru foarte bun deoarece recent am vazut un caz unde un copil sa imbolnavit din cauza apei cu nitrati.
Am vazut ca au un site foarte bine pus la punct, dar pe langa asta au trecute si magazine de unde poti cumpara aceasta apa minunata, care ajuta organismul sa functioneze mult mai bine.
Tot pe site-ul lor veti gasi si sectiunea comanda acasa, aici veti gasi preturile afisate atat pentru bax-uri cat si pentru bidoane individuale.
Ceea ce mi sa parut foarte interesant este faptul ca au trecut si ce inseamna ph-ul apei, va spun sincer ca pana acum chiar nu stiam, nu am fost foarte atenta la orele de chimie; daca nici voi nu ati fost, aveti aici definitia lui - cantitatea de ioni de hidrogen H+ si hidroxid OH- care sunt dizolvati intr-o solutie. 
Apa Perla Moldovei hidrateaza mai bine decat apa obisnuita, curata organismul de toxine, trateaza fluxul gastric si hiperaciditatea si nutrientii sunt asimilati mai eficient.
Am citit un testimonial in care spunea un cumparator ca se simte mult mai bine de cand consuma aceasta apa, ca puterea de concentrare este mult mai mare decat inainte. 
Va invit cu drag sa vizitati acest site, veti gasi foarte multe lucruri interesante care ar trebui stiute.
Si nu uitati consumati 2l de apa pe zi, pentru o buna functionare a organismului.

2 comentarii:

  1. Multumim pentru aceste informatii ! :)
    Si eu indragesc apa, o iubesc !. Si da, este bine sa consumam apa cu Ph peste 7,5 , acesta este apa cea mai buna si mai recomandata !
    Pupici ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. <3, conteaza foarte mult sa ne hidratam corespunzator.
      Pupici

      Ștergere