miercuri, 6 mai 2015

Ceva nou - NOTD


Nail of today


Unghiute colorate :). mereu mi-au placut unghiile in diverse culori si azi vreau sa va arat ce culoare am ales.
Inainte de a-mi schimba culoarea le aveam mov :) - bineinteles.

Imi place sa imi fac unghiile destul de des, cam la 2-3 zile in functie de timpul liber.
Am foarte multe oje acasa, si inca imi mai cumpar :) - o mica nebunie de a mea :d.
Am tot vorbit de oje, dar mereu mi-a placut sa stiu parerea voastra in materie de lacuri de unghii.
Azi am ales o culoare traznita - portocaliu
Am cumparat oja dintr-un magazin local cu 2 lei, dar va spun sincer ca rezista foarte mult pe unghii.








Speram sa fie un nude - dar abia acasa am realizat ca este o culoare cu ceva sclipici prin ea :). Imi place si asa, deci  nu este o problema.
Este de la Orkide - am facut o manie cu aceasta marca de oje.
Se usuca foarte repede ceea ce ma bucura - nu de alta vorba unei bloggerite - mereu gasesc ceva de facut dupa ce imi fac unghiile.


Oja - Orkide
Cercelusii - Bijoux just for you

Pupici!


5 comentarii:

  1. cea lila, de la barry m , imi place foarte mult <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma castigat-o la un concurs si de atunci m-am indragostit de ea <3

      Ștergere
    2. Foarte frumoasa oja portocalie, dar sa nu mai zic de cea lila =))

      Ștergere
    3. Dap, e super ce-a mov <3, imi place la nebunie <3

      Ștergere
  2. Ce frumoase sunt amandoua !!!
    Cea mov, este mov :))), pe placul tau ! ;)
    Iar cea portocalie este deosebita !! :) :*

    RăspundețiȘtergere