joi, 7 mai 2015

Blind date


Hei!
Cand eram mai mica, se purta acele intalniri pe nevazute, nu stiu daca se mai practica in prezent, dar recunosc ca mereu am fugit de ele.
Va spun sincer ca imi este putin teama de astfel de intalniri, din simplul motiv ca niciodata nu stiu de ce fel de persoana poti da.

Nu judec persoanele care fac acest lucru, cine stie poate asa va intalniti dragostea adevarata, sau va gasit cel mai bun prieten.
Am avut si eu o tentativa cu un baiat cunosc pe Mirc :),  il mai tineti minte?, dar nu m-am dus, am ales sa evit astfel de intalniri si cred ca am facut bine.
Totusi azi vorbim despre un blind date with a book, un proiect lansat de Alexandra Ali , si la care particip pentru prima data, desi aceasta este a treia editie.
Aceasta editie a fost despre intregirea colectiilor de carti ramase incomplete.
Cum deja am comandat primul volum din colectia Aproape vrajitoare - Cand esti vrajitoare - este pe drum, am cerut o intalnire cu Ramai vesnic vrajitoare.
Am avut noroc ca a, acceptat - deci azi m-am intalnit cu pentru prima data cu aceasta minunata carte.
Cand am vazut avizul in poarta murea de nerabdare sa vad ce am primit. Am tot comandat diverse lucruri si nu stiam ce a ajuns.
La ora 13.30 am plecat de acasa impreuna cu Maya pentru a ridica misteriosul colet.
Nu m-am putut abtine sa nu il desfac, asa ca imediat ce am iesit din posta am inceput sa rup scociul pentru a vedea continutul.
M-am bucurat enorm cand am vazut cartea - mi-o doream enorm de mult si ma bucur ca am primit-o.
Ii multumesc tare mult atat Alexandrei cat si Gabrielei pentru aceasta carte minunata.

Voi reveni cu impreii imediat ce voi primit primul volum.

Nu uitati, pentru a primi articolele mele aboneazate prin orice metoda de mai jos.
 Pupici!

Un comentariu: