sâmbătă, 31 ianuarie 2015

Kallos



Profipil 



Hei, ce faceti?

Eu sunt bine, ma bucur ca se termina luna, desi sincer incep sa cred ca timpul trece din ce in ce mai repede :).
Deja este 31.01 va vine sa credeti? Parca acum era 31.12.2014...wow ce repede a trecut :(
In fine :) hai sa va arat ce am descoperit ;) nu stiu daca stiti dar o persoana blonda naturala are spancenele blonde...asa si eu, stiu ca mai nou se poarta spancenele tatuate dar eu cred ca asta nu este de mine, imi plac tatuajele si sincer mi-as face...dar nu la spancene :), ca sa imi fac spancenele vizibile am descoperit un produs uimitor :Profipil - Kallos
Se folosesc impreuna : vopseaua si oxidantul tot de la Kallos, in total ca pret fac in jur de 12-13 lei nu mai mult, deci consider ca se merita.
Recunosc ca l-am descoperit cand eram in facultate, mi la aratat o colega si de atunci il tot folosesc.
Culoare dureaza cam doua-trei saptamani in functie de nuanta, eu mereu aleg maro, chiar nu cred ca mi-ar sta bine cu spancenele negre :).
Cum spuneam se folosesc impreuna: se pune putin oxidant si putina vopsea se amesteca pana se omogenizeaza si apoi se aplica pe sprancene se sta intre 5-10 minunte in functie de cat de colorate le doriti :) eu stau 5 minute de obicei si sunt tare multumita de rezultate.
Si asa am gasit un produs pe care il folosesc cu drag, si pe care il recomand cu incredere :*


Voi folositi produse de la Kallos? Ce parere aveti despre ele?


Pupici




2 comentarii:

  1. Nu folosesc foarte de produse de la Kallos, dar stiu ca sunt de buna calitate !:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu renunt la masca lor si bineinteles la acest produs minunat pentru sprancenele mele

      Ștergere