miercuri, 7 ianuarie 2015

Cassidy




Cassidy si Valentine's day


Dragele mele stim cu bine ca timpul trece repede, la fel de bine stim ca se aproprie Valentine's Day si toate vrem sa fim speciale pentru persoana iubita in aceasta noapte, nu-i asa?
Ei bine tinand cont ca am destul de mult timp liber mi-am dedicat destul de mult timp in cautarea tinutei perfecte pentru aceasta noapte speciala, si asa am dat de Cassidy un site unde poti gasi absolut tot ce ai nevoie de la haine si accesorii pana la produse naturiste, haideti sa va arat ce mi-a arat mie atentia :
Imi place in primul rand ca este alba, ca este din broderie si mai ales ca pe dedesupt are captuseala asa nu voi sta cu stres ca se vede ceva prin ea :)
Mereu voi iubi topurile in colturi cum le spun eu <3
Si cum spunea se apropie Valentine's Day sunt absolut sigura ca sotul meu ar aprecia daca in noapte aceea m-ar gasi in aceasta tinuta:


Asa ca dragele mele daca doriti o tinuta casual, sau ceva provocator pentru partenerii vostrii alegeti Cassidy preturile sunt foarte ok si livrarea se face intre 24 de ore si 10 lucratoare.





2 comentarii:

  1. Wow....cate lucuri frumoase sunt pe site ! Am intrat si eu si l-am rasfoit un pic...
    Multumesc, draga mea pentru recomandari !
    Pupiiiici !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare placere :), de ce sa tin numai pentru mine,va spun si voua :)

      Ștergere