sâmbătă, 10 ianuarie 2015

Lucreaza online




Hei <3


Ce faceti?  Eu sunt bine...prinsa in toate chestiile posibile, de la facebook, blog, handmade, a fi mamica pentru pitica Maya, curatenie...si mai nou facut banuti online <3
Azi vreau sa va vorbesc despre un nou site l-am descoperit la o prietena virtuala pe facebook si ma facut curioasa, rar ma las prinsa de astfel de lucruri, dar de aceasta data asta chiar ma prins...se numeste Lucreaza online, este o noua platforma cu microjoburi in romana, super usor de realizat si bineinteles in urma realizari lor primesti banutii, la inceput nu am crezut desi am vazut dovada la persoana unde sunt in echipa, asa ca m-am apucat, am inceput sa intru zilnic doar doar sa vad daca pot aduna cei 30$ necesari pentru retragerea lor, asa ca acum sunt mandra sa spun ca ma 25.17$ si sper ca pana la sfarsitul lunii sa ajung la 30 sa ii pot retrage :)
O sa va trec mai jos link-ul de inregistrare daca va tenteaza sa incercati.
Deci ca sa intrii in echipa mea: http://lucreazaonline.ro/758 



Va astept cu mare drag in echipa mea, si bineinteles daca aveti intrebari lasati comentarii si va voi raspunde cat pot de repede. 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu