sâmbătă, 24 ianuarie 2015

Bratari




Hei,

Ce faceti? Eu mi-am dat seama ca am tras chiulul zilele astea, azi m-am gandit sa va vorbesc despre ceva ce eu iubesc enorm....cum spune si titlul vreau sa va vorbesc despre bratari....mie imi place enorm sa port bratati colorate extrem de colorate...si foarte multe
Desi sunt creatoare de accesorii nu ma pot abtine sa nu cumpar  :) asa ca mereu imi iau cate ceva cand ies prin oras :)
In diferite culori, si cu diverse charm-uri, cu bulitze colorate sau din snururi, mereu le-am adorat,
Nu credeam vreodata ca voi ajunge sa confectionez accesorii, sa ma joc cu bilutze sau cu snururi, orice numai chestii din care pot creea ceva :) nu ma asteptam sa fac vreodata asta, sau ca cineva sa poarte accesoriile facute de mine, dar ma bucur ca am ascultat persoana care ma indrumat sa ma apuc de mesterit:)
Deci dragele mele : Va invit pe Bijoux just for you, micul meu univers cu accesorii :)
Voi purtati bratari? Din bilute, sau snururi? Ce parere aveti despre accesoriile handmade? 

Pupici 



2 comentarii:

  1. Ador ceea ce faci, sunt atat de frumoase, de finute, de....speciale ! :)
    Port bratari, sigur ca da, din bilute, din snururi, cu charmuri...de toate felurile !
    Accesoriile handmade sunt cele mai frumoase de pe piata accesoriilor !
    Pupici si multa bafta in continuare ! :* :)

    RăspundețiȘtergere
  2. imi plac mult bratarile sunt superbe

    RăspundețiȘtergere