duminică, 25 ianuarie 2015

Lacura Beauty



Hei,

Ce faceti? Eu profit de timpul in care doarme pitica mea pentru a va vorbi de un produs foarte drag mie :  Lacura Beauty - Make-up
Pot spune ca ma fost foarte norocoasa sa primesc acest produs cadou, mi la adus o prietena din Germania, si pur si simplu m-am indragostit de el. 
Il am de ceva vreme dar e produsul care nu lipseste niciodata atunci cand vine vorba de machiaj.
Este un fel de fond de ten, o nuanta mai inchisa decat pielea mea dar acopera perfect, 
Imi place textura lui, este foarte cremoasa si usor de aplicat.
Recipientul are 30ml si este produs in Germania si sincer nu stiu cat a costat si din cate am inteles la noi in magazine nu se gaseste din pacate :(.
In fine...dupa cum se vede si in poza nuanta este un pic mai inchisa decat tenul meu dar mie imi place enorm de mult. 
Voi ce produse folositi pentru mascarea micilor imperfectiuni?

Pupici 

2 comentarii:

  1. Draguta mea, m-ai facut curioasa, sa vad ce gasesc despre acest produs pe net si uite ce am gasit !
    http://www.beautyheaven.com.au/make-up/foundation-primer/42569-lacura-foundation
    Eu am o piele sensibila, predispusa la alergii si imi gasesc mai greu, dar nu prea folosesc fond de ten.
    Pupici ! :) :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am primit acum ceva vreme dar il iubesc <3 imi place ca acopera foarte bine si nu incarca tenul

      Ștergere