miercuri, 7 ianuarie 2015

Bekid universul Mayei





Bekid

Fiecare dintre noi avem un loc preferat, ei bine asa si fetita mea Maya :) a descoperit pagina de internet a magazinului online Bekid
Este un site minunat, unde poti gasi tot ce ai nevoie pentru piticul tau
de exemplu fetitei mele iar sta minunat in acest carucior 
In primul rand imi place cae este roz de printese, ca este bun si pentru se incadreaza in grupa de varsta  0+luni pana la aproximativ 15kg, ca are husa de acoperit piciorusele asa nu ii va fi frig, si husa de ploaie, ceea ce inseamna ca in zilele ploiase nu vei fi nevoie sa angajezi bona vei putea lua pitica cu tine si pretul este super 682.99 
Am mai gasit ceva ce cu siguranta are nevoie fiecare mamica 
Consider ca orice mamica ar trebui sa aiba unu, sunt extrem de folositoare, se poate folosi inca de la nastere. Pretul unui este de 299.98 lei
Acest patut are 3 nivele de regalare, ideal pentru piticii nostrii inca de la nastere pana cand noi consideram ca ii putem muta in alt patut.
Asa ca dragi parinti, daca doriti sprijinul unor persoane calificate si mai ales doriti ca al vostru pitic sa se simta confortabil apelati cu incredere la Bekid, eu una de fiecare data cand am nevoie de ceva apelez la ei.

Orice pitic merita produse Bekid!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu