miercuri, 7 ianuarie 2015

Canar



Parfumul ne reprezinta



Fiecare avem un tip de parfum : dulce sau fresh, florare sau fructate, eu una iubesc parfumurile dulci, mereu am cautat esentele dulci si mereu mi-am cumparat acest timp de parfum.
In fine hai sa va arat ce am descoperit recent, un magazin online unde gasesti multe lucruri care te fac speciala, hai sa va arat ce mi-a atras atentia:
Imi place enorm acest parfum, are note florale fructate, are 50ml, al un pret uimitor: 159.00
Pentru sotul meu l-am gasit pe acesta : 
Are note lemnoase aromate si de mosc este ideal pentru a fi facut cadou de Valentine's are un pret foarte accesibil: 50ml - 161.00 lei 
Iar pentru a sarbatorii ziua indragostitilor aceasta sampanie 
Consider ca pentru persoana iubita trebuie sa cauti cadoul perfect, si eu l-am gasit pe Canar, au preturi super accesibile, promotii irezistibile si produse pe toate gusturile.
Asa ca daca vreti sa va suprindeti persoana iubita apelati cu incredere la Canar.


2 comentarii: